Odstraszanie kun

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

Czy składając zmówienie w sklepie moja transakcja jest bezpieczna?

Transakcje poprzez nasz sklep są w100% bezpieczne. Gwarantujemy także pełną ochronę danych osobowych.

 

Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie? www.odstraszanie.pl

Nie trzeba się rejestrować aby kupować w sklepie. Rejestracja jest dobrowolna.

 

Czy zamówienie można złożyć tylko przez sklep?

Nie. Wystarczy napisać maila na adres: biuro@odstraszanie.pl lub zadzwonić. Załatwimy wszystko szybko i sprawnie. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem tel: oraz +48 660 579 964, codziennie w godzinach 8-17.

 

Gwarancja najniższej ceny!

Jeżeli znajdą Państwo tańszą ofertę sprzedaży u innego dostawcy prosimy o jej przesłanie. Po weryfikacji obniżymy cenę tak, aby nasza oferta nadal była dla Państwa najkorzystniejsza.

 

Czy mogę zrezygnować z zamówienia?

W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować z zamówienia należy nas tylko o tym powiadomić.

 

Ile potrwa realizacja dostawy?

Paczki wysyłamy codziennie ok godziny 14. Jeżeli wystąpi problem z dostępnością towaru od razu informujemy Państwa telefonicznie oraz mailowo o czasie realizacji zamówienia.

 

Jaka forma przesyłki jest dla mnie najlepsza?

Specjalnie dla Twojej wygody oraz obniżenia kosztów wysyłki zwłaszcza tych większych paczek. Posiadamy umowę z wieloma firmami kurierskimi dzięki czemu możesz wybrać tę, która Ci najbardziej odpowiada. Paczki są ubezpieczone do kwoty 3000 zł. W przypadku Poczty Polskiej paczki nie są ubezpieczone a proces reklamacji długotrwały. Odszkodowania za zaginione paczki to średnio dziesięciokrotność wartości opłaty za przesyłkę (możemy wystąpić z reklamacją dopiero po upływie 30 dni od momentu nadania paczki). Niemniej w przypadku zaginięcia przesyłki dopełniamy wszystkich formalności z naszej strony.

 

Czy zamówiony towar mogę odebrać osobiście?

Towar można odebrać osobiście w sklepie ul. Półłanki 22, 30-740 Kraków 

 

Czy mam gwarancję na zakupione produkty?

Każdy towar jest objęty gwarancją 24 miesiące od daty zakupu. Świadczymy także niezbędną pomoc w procesie serwisu pogwarancyjnego.

 

Jakie są dane do przelewu?

Odstraszanie

ul. Półłanki 22, 30-740 Kraków

Numer konta do wpłat: 91 1240 4533 1111 0011 1285 1182

SWIFT: PKOP PL PW

Nasz bank: Pekao SA     

Więcej przydatnych informacji znajdą Państwo w działach: dostawa i płatność oraz zwroty i reklamacje.

 

Popularne kategorie