DOSTAWA I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

 

1. Koszty wysyłki nie są zawarte w cenach produktów.

2. Koszt przesyłki widoczny jest w koszyku, po dokonaniu wyboru opcji dostawy.

3. Wysyłki są realizowane wyłącznie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku na adres podany w zamówieniu.

4. Koszty przesyłki ponosi Klient.

5. W zależności od wybranej formy płatności, sposobu wysyłki, gabarytów wybranych produktów czas realizacji zamówienia może wynieść 1 dnia do maksymalnie 14 dni roboczych (zamówienia złożone do godziny 13 powinny zostać zrealizowane w tym samym dniu roboczym).

6. Czas realizacji zamówienia jest liczony od dnia wpływu środków za zakupiony produkt na nasze konto bankowe lub po wybraniu przez kupującego opcji odbioru przesyłki za pobraniem.

7. O poszczególnych etapach dostawy, zostaniesz powiadomiony drogą mailową lub telefoniczną.

8. Koszty dostawy zagranicznej ustalany jest indywidualnie, realizacja zamówienia po zapłacie.

9. Reklamacja, zwrot, odstąpienie od umowy zostały opisane w Regulaminie. 

10. Paczki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej oraz paczkomatów Inpost.


 DARMOWA DOSTAWA OBOWIĄZUJE OD 300 zł brutto

w przypadku wysyłki za granicę, ceny przesyłek ustalane są indywidualnie

 

FORMY DOSTAWY

ceny dostawy odstraszanie.pl, cennik kuriera
 


FORMY PŁATNOŚCI

 

Przedpłata na konto - prosimy o dokonywanie wpłat na konto:

Odstraszanie
ul. Półłanki 22,
30-740 Kraków


Numer konta do wpłat: 91 1240 4533 1111 0011 1285 1182

SWIFT: PKOP PL PW

Nasz bank: Pekao SA  


Płatności natychmiastowe realizowane są za pośrednictwem platformy Przelewy24 oraz PayPal

Płatność przy odbiorze - klient dokonuje opłaty gotówką kurierowi w momencie przekazania paczki z towarem.

UWAGA! PROSZĘ SPRAWDZAĆ PRZESYŁKĘ W OBECNOŚCI KURIERA!

 

Wszystkie przesyłki kurierskie są objęte ubezpieczeniem od uszkodzeń w transporcie do kwoty 3000zł (paczki wysyłane Pocztą Polską nie są ubezpieczane). Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy. W związku z tym należy sprawdzać przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera! W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu lub braku towaru w przesyłce, Klient ma możliwość w obecności spedytora sporządzić protokół reklamacyjny (dostępny u doręczyciela) podpisany przez obie strony. Po otrzymaniu wyjaśnienia od przedstawiciela firmy kurierskiej, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki Towaru lub anulowania zamówienia i zwrotu gotówki.


ODBIÓR OSOBISTY

 


SPOTKAJMY SIĘ W SKLEPIE STACJONARNYM

Dojazd komunikacją miejską: 

Linie autobusowe: 163, 125





Popularne kategorie